گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

خیلی دعا کنیم....

هر وقت دلتان برای دوران مجردی تان تنگ میشود و از این که ازدواج کرده اید پشیمانید و احساس بدبختی میکنید به یاد روز هایی بیفتید که سر سجاده از خدا عاجزانه التماس میکردید که بخت شما را هم باز کند.....بنابراین دعا کنید تا تمام آنها که مجردند مثل شما بدبخت شوند!


هر وقت از دست گریه های شبانه نوزادتان جانتان به لبتان رسید و از شدت بی خوابی در دلتان گفتید چه غلطی کردم بچه دار شدم به یاد همسرانی باشید که سالهاست در آرزوی بچه دار شدن با حسرت به کودکان دیگران نگاه میکنند....و برای آنها هم دعا کنید تا طعم این بی خوابی ها را بکشند!


هر وقت نتوانستید سرکشی های نوجوانتان را تحمل کنید به یاد زمانی بیفتید که از شدت  تب بی جان روی دستان شما از این درمانگاه به آن درمانگاه به دنبال راه در مانی بودیدکه دوباره سرحال شود و اذیت هایش را شروع کند.... برای سلامتی جوانهایی که در بستر بیماری با مرگ میجنگند تا امید مادرانشان قطع نشود دعا کنید تا دوباره به سرکشی هایشان ادامه دهند!  


هر وقت از غر زدن ها و امر و نهی های تکراری پدر و مادرتان خسته شدید به یاد کسانی باشید که مجبورند به قبرستان بروند و در کنار تلی از خاک از آنها بخواهند برایشان دعا کنند تا گره از زندگیشان باز شود.....پس برای آرامش روح همه پدر ها و مادر ها دعا کنید..... 


هر وقت فکر کردید اوضاع اقتصادی ,اجتماعی و سیاسی جامعه ما خیلی وحشتناک است و نمی توانید تحمل کنید و باید خودکشی کنید...به یاد مردمی باشید که دربرخی از شهرهای عراق و سوریه از ترس این که مورد شبیخون آدمکش هایی به نام داعش قرار نگیرند تا صبح چشمشان را خواب نمیگیرد و برای امن شدن همه شهر ها و خانه ها و خواب راحت پدر ها و مادر ها و بچه ها دعا کنید....   


هر گاه احساس کردید خیلی از خدا دور شدید و یا شما را فراموش کرده است! دستتان را روی قلبتان بگذارید تا بفهمید در هر دقیقه هشتاد بار شما را صدا میکند...پس دعا کنید و مطمئن باشید که جوابتان را میدهد.


به یاد سخنان استاد پناهیان افتادم که می گفتند:

خداوند در قران میفرماید:" مرا بخوانید تا اجابت کنم شما را"

مثل درویشی نباشیم که وقتی پادشاه را در گذری دید و از او خواست تا حاجتی را بیان کند تا برایش اجابت نماید برای دهن کجی به او و ابراز بی نیازی حاضر نشدخواسته ای را مطرح کند!!

وقتی کریمی از ما میخواهد از او حاجتی بخواهیم عاقلانه نیست که ابراز نیاز نکنیم....   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد