گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

بد جریمه شدم!

دیروز بعد از ظهر وقتی دخترم را از کلاس زبان برمی گرداندم سر راه رفتم پمپ بنزین ...در آنجا دو دختر دست فروش از من خواستند  تا از آنها فال بخرم .....آنقدر از دیدن این صحنه ها قلبم به درد می آید که گاهی حتی صورت مسأله را پاک میکنم و از نگاه کردن به چهره معصوم این بچه ها  خجالت می کشم...

گفتم فال لازم ندارم ،دستم را در کیفم  کردم تا پولی به آنها بدهم و  بروند و کمتر شرمنده شان شوم ولی ......ولی  نمی دانم چرا پول  ندادم وبه جای آن چند شکلات به آنها دادم.....از خودم بدم آمد....

بنزین زدم و از پمپ بنزین بیرون آمدم ....

سر خیابان که رسیدم پلیس به من اخطار ایست داد و به جرم نبستن کمربند  مرا جریمه کرد...

در حقیقت این جریمه نخریدن فال از آن دو دختر بچه دست فروش بود. هزار تومان  ندادم به جای آن  ده هزار تومان  جریمه  شدم...

از اینگونه اتفاق ها زیاد برایم پیش آمده .....دقت کرده اید گاهی بر سر پنجاه تومان کرایه تاکسی با یک راننده خسته و زحمت کش چانه میزنیم  و آن طرف تر یک خرید چند صد هزار تومانی میکنیم که مطمئن هستیم  فروشنده ده ها هزار تومان سود به جیب میزند.

حتی بارها برایم اتفاق افتاده کارواجبی را عقب انداخته ام  و پشیمان شده ام مثلا نمازم را اول وقت نخوانده ام تا دیرم نشود در عوض ساعتها در ترافیک مانده ام.

و یا پولی را که میتوانستم خرج کار خیری کنم ولی نکردم و  در عوض خرج بیماری کرده ام.

شاید خیلی ها به این طرز فکر بخندند ولی اعتقاد من این ست .

ولی با وجود این بارها  برایم پیش آمده  که نتوانسته ام درست و به موقع تصمیم بگیرم ......و باز هم  اشتباه کرده ام.


 Image result for ‫دختر فال فروش‬‎



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ب.ظ http://me_several.blogsky.com

هیچ ربطی ندارن به هم این قضایا. فکر میکنی اون دخترای دست فروش پول رو برای خودشون میخوان؟ نه برادرِ من !! بعدا کسی هست که پولاشونو ازشون میگیره و اونا شاید حتی شکم گشنه بخوابن. اینجا فال خریدن به چه دردی میخوره؟
کسایی که دارن ازشون سوء استفاده میکنن میبینن این کار جواب میده و باز ادامه میدن ....
اون شکلاتِ تو خیلی بهشون چسبید. مطمئنم. حداقل سیرشون کردی.

عدالت بی عدالتیِ ماست. :( :/

سلام شاید شما درست بفرمائید ولی بنده بارها و بارها این تجربه را داشته ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد