گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

بی سیاست های حسود1.

با وجودی که تصمیم داشتم کمتر در مورد مسایل سیاسی بنویسم ولی  نمیشود نزدیک انتخابات بود آن هم  در ایام فاطمیه   که سیاسی ترین واقعه تاریخ اسلام  در آن رخ داده است و دم از سیاست نزد.

اصلا من حال و هوای شهر و مردم را در ایام انتخابات دوست دارم ...

پوستر های تبلیغاتی که روی در و دیوار نصب میشود .... بحث و جدل های بین مردم خصوصا جوانها بر سر این که رای بدهند یا نه  ...

روز انتخابات را هم که نگویید .... اصلا برای خود من این که شناسنامه ام را بردارم و بروم در صف بایستم کلی کلاس دارد .... راستش را بخواهید جو گیر میشوم .

سعی میکنم زمانی به پای صندوق های رای بروم که شلوغ باشد و بیشتر در صف بمانم تا مردم  و حس و حالشان را بیشتر ببینم ....حالم دقیقا مثل زمانی ست که به راهپیمایی میروم .

تعجب میکنم از کسانی که اعتقادی به رأی دادن ندارند،  به گمانم کسانی که رای نمی دهند علت اصلی اش این است که حسود و تنگ نظر هستند ....چون خودشان  به هردلیلی،نمی توانند کاندیدا شوند،   مثل نداشتن صلاحیت علمی  و یا توان پذیرفتن مسئولیت اجتماعی و مدیریتی  و یا اعتماد به نفس کافی ندارند .......

 یکی نیست به اینها بگوید اصلا گیرم  تمام کسانی که کاندیدا میشوند به دنبال کسب مقام ، شهرت ،ثروت و هر چه که شما میگویید باشند ... و هیچ کدام آدم متعهد ، مدیر و سالمی نباشند  ،امثال شما هم که خوب و متعهد و مدیر هستید هم به هر دلیلی حاضر نیستید کاندیدا شوید ......خب تکلیف کشور و اداره مملکت  چه میشود  ، نمیشود همه چیز را روی هوا معلق گذاشت تا یک آدم مسئولیت پذیر و کامل از هر نظر پیدا شود و  اداره امور جامعه را   به عهده بگیرد ، ناچاریم همین  گونه  کجدار مریض عمل کنیم تا صاحب حقیقی این مملکت بیاید.

 . مگر نه این که در همین ایام بود که به دلیل بی سیاست بودن مردم خلافت امیر المؤمنین را به سادگی  غصب کردند و حضرت ناچار شد برای حفظ اسلام  بیست و پنج سال سکوت کند ، خب ما هم که ادعای پیروی از حضرت را داریم باید ببینیم چه چیزی به صلاح  اسلام و کشورمان است و با  سیاست به وظیفه خودمان عمل کنیم و اینقدر خون به دل رهبرمان نکنیم.


Image result for ‫من هم رای میدهم‬‎


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

یعنی همه اینهایی که رای نمی دهند
حسود و تنگ نظر هستند؟؟؟

به نظر من اگر دلیل منطقی نداشته باشند بله.

Hanna چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:52 ب.ظ http://maknunat-e-maktub.blogsky.com/

خیلی زیبا و متفاوت نوشتین

ممنون از لطف شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد