گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

بهترین عید عمرم .....

به جرات میتوانم بگویم امسال بهترین و زیباترین عیدی بود که پشت سر گذاشتم ... به طور کلی،من ایام عید را خیلی،دوست نداشتم چون خیلی تکراری  بود و به بطالت می گذشت ، به مهمانی و خاله بازی و پر خوری ....ولی امسال چیز دیگری بود ...

امسال توفیق حاصل شد و روز اول عید را در جوار حرم  با شکوه امیر المومنین بودیم و روزهای بعد به کربلا و سامرا و کاظمین مشرف شدیم .....

احساس میکردم  روز اول عید به زیارت و دست بوس مهربان ترین و محترمترین و آقاترین پدر دنیا  برای تبریک سال نو رفته ام و باید با ارزش ترین عیدی عمرم را بگیرم  و خواستم هر آنچه باید ، برای خودم و دیگران  ...

حتما همه شما  این تجربه را داشته اید ، وقتی در حرم و صحن و سرای ملکوتی هر کدام از ائمه هستیم ، روحمان به پرواز در می آید ، احساس سبکی میکنیم ، انگار همه غم های دنیا از روی دلمان برداشته میشود ، دوست داری  فقط  و فقط  درد دل کنی ، دلت میخواهد برای همه دعا کنی ، حتی کسانی که از دستشان ناراحتی ، دلت صاف صاف میشود ، این خاصیت مکانهای مقدس ست ، جایی که فرشتگان دا یم در رفت و آمدند و شیاطین جرات ورود به آنجا را ندارند .

نمی خواهیبیرون بیایی ...دلت میخواهد زمان کش بیاید  ، وقتی بیرون میایی ،شاد شادی ، حتی اگر در تمام مدتی که آنجا بوده ای به پهنای صورت اشک ریخته باشی ، انگار باطری وجودت شارژ شارژ شده ، صد در صد .این خاصیت زیارت انسانهای کامل ست ...

بر خلاف هر سال ،عید که تمام شد دلم گرفت ولی حرف های زیادی  از  این سفر برای گفتن  دارم که باید بنویسم ...

آرزو  میکنم همه ، حتی کسانی که دلشان نمی خواهد و هنوز احساس نیاز نکرده اند ، یکبار چنین سفری را تجربه کنند .