گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

خاطرات سفیر .

اگر ‌پسر جوان شما علاقه به پوشیدن شلوارهای پاره پوره با خشتکی آویزان دارد ...

یا  دختر شما وقتی شال سرمیکند یک وجب از جلو و یک وجب از پشت موهایش  و گوشهایش از دو طرف بیرون زده .....

یا دوست شما  دچار بحران هویت شده  و عاشق مهاجرت و زندگی در هر کشوری به جز ایران  است...

یا مثل من آرزوی تسلط داشتن به یک زبان خارجی ترجیحا انگلیسی و  یا فرانسه را دارید ...

یا پدر و مادری هستید که دوست دارید فرزندتان برای ادامه تحصیل  به خارج از کشور و خصوصا امریکا و یا  فرانسه برود ....

یا از جمله آدم هایی هستید که وقتی از شما در مورد مسایل اعتقادی تان می پرسند هیچ جوابی ندارید و معمولا از چنین موقعیت هایی فرار میکنید ....

اگر فکر میکنید در این زمانه دینداری خیلی سخته یا اصلا دین دار بودن لزومی نداره یا این که آدم های بی دین و کشورهای غیر مسلمان خیلی زندگی بهتر ، پیشرفته تر و اخلاقی تری دارند ....

یا از هر چه بوی سیاست بدهد حالتان به هم میخورد و ترجیح میدهید در هیچ بحث سیاسی شرکت نکنید ...

پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانید ...،،«خاطرات سفیر»

مطمئنا جواب خیلی از سوالات خود را میگیرید ‌ و مثل من از خواندن آن لذت میبرید ، آنقدر برای من جذاب بود که در عرض دو روز  آن را تمام کردم ...


Image result for ‫خاطرات سفیر‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد