گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

ادب مرد به ز دولت اوست .

من همیشه از ارتباط با دو دسته از آدم ها معذب میشوم ... یکی آدم های منافق و دورو  و دوم افراد  بی ادبی که عفت کلام ندارند ....

این مطلب  ،  پاسخ  فردی ست که در مورد پست قبلی نظرات بی ادبانه ای داده بود و به دلیل این که  برای خودم  و خوانندگانم ارزش قائل هستم ، نظرش را درج نکردم ...

اول این که اگر در زندگی ام تنها به یک چیز افتخار کنم این است که دختر یک نانوا بوده ام و با نان حلال بزرگ‌ شده ام و اگر این امر باعث سادگی ام شده است ، افتخاری  مضاعف برایم خواهد بود .

دوم این که ساده من هستم یا  کسانی که بدون هیچ سند و مدرکی هر خبری را از هر منبعی میشنوند و باور میکنند! .

سوم این که چگونه به خودتان جرأت میدهید به تمام زائران عراقی توهین کنید؟ یا چند عرب را دیده اید که به زنان ما تعرض کنند؟ ، اگر هم ارتباطی هست به قول همان منابع خبری که شما قبول دارید توافقی و به صورت صیغه است نه تجاوز و تعرض ...

همان طور که گفتم در بین تمام اقوام انسان فاسد هست ، پس شما که تما م  زائران   ایرانی را پاک میدانید ، بدانید که یکی از اقوام ما که مدیر کاروان عتبات است ،  افرادی را  میشناسد که  فقط به قصد صیغه کردن دختران عراقی به این کشور سفر میکنند ...و حتی از قدیم   زنان ایرانی   بوده و هستند  که برای کسب درآمد به سفر حج  میروند ...

و آخر این که ای کاش اندکی به قبر و قیامت و حساب و کتاب اعتقاد داشتیم ...


Image result for ‫ادب مرد به ز دولت اوست‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد