گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

همه کاره و هیچ کاره !

یکی از مخاطبان بزرگوار ، پیام گذاشته است  که شما همه کاره ی هیچ کاره اید....

و توضیح داده اند که چرا در پروفایلم نوشته ام کاردرمان هستم ولی  کار  نمیکنم  و پولی که در دانشگاه دولتی خرج تحصیلم شده هدر رفته است ...یا این که چه طور با مدرک کارشناسی در دانشگاه تدریس میکنم  ..یا این که  با چه سابقه و مدرک  و اطلاعاتی کار فرهنگی میکنم ...

البته شاید لزومی نداشته باشد من جزییات برنامه های زندگی ام را برای دیگران شرح دهم ولی برای این که سوء تفاهم امثال این مخاطب  بزرگوار رفع شود  توضیح کمی میدهم .

اول این که من هنوز هم به  کاردرمانی مشغولم ولی هیچ وقت به عنوان شغل به آن نگاه نمیکنم و هفته ای یکی دو روز در یک مرکز بهزیستی  در خدمت کودکان کم توان ذهنی هستم  و فقط به عنوان  پرداخت زکات دانش و سلامتی  جسمم  این کار را انجام میدهم ...چون خدا را شکر هیچ نیاز مالی  ندارم تا از طریق درمان بیماران رفع کنم ...در ثانی دو کتاب در مورد کاردرمانی نوشته و ترجمه کرده ام تا از این طریق هم   زکات اطلاعات و دانش اندک خودم  را پرداخته باشم .  

در مورد تدریس ،  نمیدانم از کجای صحبت ها و نوشته های من  ، برداشت کرده اند که در دانشگاه تدریس میکنم .... در پروفایلم ، نوشته ام مدرس هستم  ، شاید بهتر بود می‌نوشتم معلم ....چون در دبیرستان ، درس مهارتهای زندگی را  تدریس میکنم ...

در مورد کار فرهنگی هم باید بگویم برای انجام کار فرهنگی نیاز به مدرک دانشگاهی نیست ،.  من و تعدادی از دوستانم در یک مجموعه فرهنگی  در مسجد محله خودمان مشغول کارهای فرهنگی مثل گفتمان هایی در مورد حجاب ، رفع شبهات دینی و مشاوره ازدواج هستیم ...و دوره های مختلف آموزشی به صورت مجازی مثل سبک  زندگی دینی استاد پناهیان و  استفاده حضوری  از محضر اساتید مختلف و کلاسهای تفسیر قرآن و نهج البلاغه توانسته کمک زیادی به ما در جهت پیشبرد این   فعالیتها داشته باشد  همین ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد