گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

روز زن مبارک

سلام امروز روز زن است  

 شاید بعضی از مردها به فکر خریدن هدیه برای همسرانشان باشند

 والبته بعضی از خانمها هم در انتظار کادو گرفتن.................

 ولی من به عنوان یک خانم باید بگویم هیچ زنی از همسرش انتظار هدیه مالی ندارد مخصوصا اگر بداتد با اکراه است

 ما زنها فقط و فقط دوست داریم در زندگی دیده شویم   

 یک تشکر زبانی میتواند خستگی چند ماهمان را به در کند 

 ما زنها دوست داریم وقتی غر میزنیم (که جزئ لاینفک شخصیت ماست)ویا ناراحت وعصبانی هستیم درست به اندازه زمان شاد بودنمان دیده شویم و از ما دلجویی شود .

 مردی که نتواند همسرش را درک کند اگر گرانبهاترین هدیه را برای او بخرد باز هم برایش ارزشی ندارد  

 واما نظر من در مورد هدیه ها 

 هدیه مردهای عاشق :  تشکر زبانی 

 هدیه مردهای سیاستمدار:گل و  شیرینی 

 هدیه مردهای رفع تکلیفی:روسری 

 هدیه مردهای  ظاهرا دست ودل باز:طلاو جواهرات 

 البته فقط خدا میداند در دل هر کس چه میگذرد.

 

 

تبریک سال نو

سلام .سال نو مبارک  

این اولین مطلبی است که در سال جدید مینویسم .علت تاخیرم این بود که هنوز در شوک بودم  که چه باسرعت یک سال دیگر را از دست دادم.ای کاش میتوانستیم کنترل زمان را خودمان در دست بگیریم . وای که چه میشد!!!!!!!!!!! 

گاهی دلم برای نوشتن تنگ  میشود و گاهی با خواندن وبلاگ بعضی از همشهریانم هوس میکنم بنویسم. 

هیچ چیز مانند خواندن و نوشتن به من ارامش نمیدهد. شاید هم بتوان گفت بهترین تفریحم هستند. 

ارزو میکنم سال جدید برای همه سالی متفاوت و پربار باشد.سالی که هرکس لااقل به یکی از ارزوهای زیبا و دست یافتنی اش برسد. 

این مطلب کوتاه را نوشتم تا طلسمم را شکسسته باشم واز شوک بیرون بیایم.