گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

داروهای اشتباهی...

هفته پیش دخترم را برای جوش های صورتش به دکتر بردم.  وقتی داروهایش را از داروخانه  گرفتم و به خانه آمدم و مقایسه کردم با نسخه، متوجه شدم هیچ کدام از داروها با نسخه یکی نبود جز یک بسته کپسول. مثلا شامپویی که دکتر داده بود برای موی چرب بود ولی داروخانه برای موی خشک داده بود یا پماد لایه بردار 15 دکتر نوشته بود ولی داروخانه 10 داده بود و یک عدد ژل شست و شو به من داده بود که اصلا در نسخه نبود به قیمت دویست هزار تومن و کل داروها شده بود 500 هزار تومن چون جزء داروهای آرایشی بهداشتی بود و مشمول بیمه نمیشد .

کاردم میزدید خونم در نمی آمد....

داروها را همراه نسخه برداشتم و رفتم داروخانه... خوشبختانه  دست خط پزشکم بر خلاف اکثر پزشک ها بسیار خوانا و تمیز بود که به راحتی میشد تمام داروها را خواند.

رفتم پیش مسئول داروخانه و یکی یکی در مورد داروها و اشتباهی که شده بود برایش توضیح دادم البته با عصبانیت...

او هم که متوجه بی دقتی یا شاید هم اشتباه عمدی نسخه پیچ شده بود او را خواست و کمی توبیخ کرد و از من خیلی  عذر خواهی کرد و خواست که داروها را عوض کند و من قبول نکردم و گفتم  پول دار وها را پس بدهد و گفتم که مطمئن باشید دیگر هیچ وقت  برای گرفتن دارو به آنجا نمی‌آیم.

گفتم ما  بیماری و مشکل خاصی نداشتیم و فقط برای جوش صورت، دخترم را دکتر بردم حالا فکر کنید اگر بیماری جدی و خطرناکی بود و متوجه نمی‌شدیم و داروهای اشتباه را  مصرف میکردیم چه میشد؟ 

بیماری یک طرف هزینه های سرسام آور دارو و درمان یک طرف، این اشتباهات دیگر واقعا قابل تحمل و پذیرش نیست. 

ولی تصمیم دارم این جریان را به وزارت بهداشت ، بخش شکایات معاونت غذا و دارو گزارش دهم. اگرچه، شاید اثر چندانی نداشته باشد ولی خیلی عصبانی هستم.

این مطلب را نوشتم تا حواستان باشد هر وقت دارو خریدید، اگر خودتان نمی‌توانید، حتما با پزشکتان در مورد درستی آنها مطمئن شوید. آدم های سودجو و یا حواس پرت در همه قشری متاسفانه هستند.