گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

پروتکل های دانشوران صهیون 2

من هنوز در شوک خواندن کتاب "پروتکلهای دانشوران صهیون"هستم.فرازهای دیگری از این کتاب را برایتان بازگو میکنم:

در بخشهایی از پروتکل پنجم:

"اگر تمام جهان در برابر ما بایستند و بر ضد ما بسیج شوند امکانش هست که پیروز شونداما این پیروزی موقت است و خطری مارا تهدید نمیکند زیرا آنها سرگرم نزاع با خودشان هستند و ریشه های این کشمکش چنان عمیق است که نمیگذارد علیه ما یکپارچه شوند....

ما موظفیم آموزش در مدارس را به طور دقیق هدایت کنیم و این مطلب را در اذهان بیندازیم که هرگاه با مسأله دشواری که نیاز به کندو کاو دارد روبرو شدند بهتر است آن را رها سازند و به مسأله ساده تر و آسانتر بپردازند ...." 


در بخشهایی از پروتکل ششم آمده است:

"برای نابود کردن صنایع ,عشق به عیاشی و تجمل گرایی را در بین آنها رواج میدهیم و لذت و خوشیهای این گونه زندگی را در نظر آنها جلوه گر میسازیم, زیرا سیری ناپذیری این گرایش اگر ریشه هایش استوار شود به هیچ چیز رحم نمیکند و همه را می بلعد...."


در بخشی از پروتکل هفتم:

"هر کشوری خوب میداند که این ما هستیم که کارها را می چرخانیم و عوامل بر افروختن آتش جنگ و یا خاموش کردن آن در دستان ماست و همه آنها عادت خواهند کرد که علی رغم میل خود قدرت وسیع ما رادر اعمال هر گونه نفوذ و فشاری بپذیرند....

ما باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم که در صورت بروز هر گونه مخالفتی با ما,از طریق ایجاد جنگ بین آن دولت مخالف و همسایه هایش,با او مقابله کنیم و چنانچه همه آنها در برابر ما یکپارچه شوند چاره ای نداریم جز این که آتش یک جنگ خانمانسوز جهانی را شعله ور کنیم....آن وقت با توپهای امریکا و چین و ژاپن جواب آنها را میدهیم."


در بخشی از پروتکل دهم:

"اگر ما خصلت خودمهم بینی و غرور را در جان مردم تزریق کنیم ,پیوند خانواده را از هم گسسته ایم و ارزشهای فرهنگی آن را ازبین برده ایم و افرادی که به دلیل برخورداری از قدرت تفکر, احتمال دارد از توده فرمانبردار ما جدا شوند و راه مخالفت با ما را در پیش بگیرند ,از سر راه برداشته ایم.....   

نظرات 3 + ارسال نظر
ع خدمتی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ق.ظ http://khedmaty.persianblog.ir/

سلام .ایام به کام.:

سلام و ممنون.

خانه دوست کجاست؟ دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ق.ظ http://aftab-khamoosh.persianblog.ir

خیلی جالب بود جناب خدمتی!
به امید ظهور امام زمان (ع) و بر باد رفتم همه ی نقشه هایشان
ضمناً ممنون که به بنده هم سر زدید و توجه فرمودید
التماس دعا...

خواهش میکنم
ولی بنده جناب خدمتی نیستم.

همکلاسی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام مطلب جالبی بود ولی عنوان خوبی نداشت چرا که بنا بر فاصله ی عمیقی که در روند سه دین اصلی که در شبهه جزیره ی عربستان ظهور پیدا کردند و همواره با هم در مورد بیت المقدس در نبرد و تعارض بودند و هرکدام به نحوی بیت المقدس را مال خود میدانست
اکنون یهود با توجه به رفتار و نگرش و برنامه ریزی های مدونی که داشت متاسفانه در پیشبرد اهدافش موفق تر بوده
البته حمایت سران و دجال دنیا از آنها بی تاثیر نبود ولی عدم همبستگی ما مسلمانان بهترین سکو برای رسیدن صهیونیستها به اهدافشان بود
به نظر من البته به شما یا دیگران جسارت نمیکنم این من هستم که سرم زیر برف است و سایه ی شیطان تا چندی دیگر بر روی کعبه خواهد بود
بسیار متاسف و نگران هستم ولی ...

سلام حرف من هم که همان است.سر ما مسلمانها زیر برف است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد