گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

طوفان تهران...

چشمتان روز بد نبیند دیروز در تهران طوفانی به پا شد که تا کنون چنین چیزی ندیده بودم . 

واقعا بلای آسمانی که می گویند همین بود.در یک آن زمین و زمان زیر و رو شد.  

آسمان به رنگ قهوه ای  تیره درآمد.همه چیز به هم کوبیده میشد.تصور میکردی 

زمین و آسمان در حال مخلوط شدن هستند. 

دخترم میگفت شاید قیامت شده است.من که مات و مبهوت مانده بودم ....هر چه در و  

پنجره بود بستم  وبی اختیار وضو گرفتم تا نماز آیات بخوانم شاید کمی آرام شوم. 

 اگرچه خیلی ها این را فقط یک حادثه طبیعی میدانندولی 

من اعتقاد دیگری دارم..... شاید فکر کنید آدم خرافاتی  هستم ولی به نظرم یا  

در گوشه ای کسی مرتکب گناه بزرگ و نابخشودنی شده که این چنین  حال زمین و زمان بهم  

خورده است و یاشخص مهم و عزیزی در حال جان کندن و رحلت کردن از دنیاست 

که زمین حالش خراب است  البته این اعتقاد را در مورد سایر حوادث طبیعی   

مانند خسوف و کسوف نیز دارم هرچند ازنظر علمی علت خیلی از آنها اثبات شده و 

قابل پیش بینی است . 

خلاصه این که دیروزبه چشم خودمان ذره ای از حوادث  هولناک قیامت را دیدیم و درک کردیم..

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد