گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

دعای وحشتناک نکنیم!

خاطرم هست چندین سال پیش در دوران کارورزی ام مراجع جوانی داشتم که مبتلا به بیماری اسکلرودرمی بود.این بیماری اعضای مختلف بدن مثل پوست ,مفاصل و حتی بافت های درونی بدن را درگیر میکند ,پیشرونده است ومعمولا درمان قطعی ندارد و تاپایان عمر بیمار باید داروهای زیادی برای جلوگیری از کم شدن  آب بدن و خشک و سفت نشدن پوست ومفاصلش مصرف کند.ظاهر این افراد هم به مرور تغییر میکند ,بسیار لاغر میشوند و پوستشان براق و خشک و قرمز میشود و مفاصل دستشان خمیده وسفت  میشود.  

 

ماه رمضان بود و یک روز این دختر جوان از من پرسید روزه هستی؟گفتم :آره....گفت :خوش به حالت ....و ادامه داد دقت کردی بعصی از وقت ها و زمان های خاصی هست که هر دعایی بکنی مستجاب میشود و خدا زود حاجتمون رو میده ...گفتم :آره...گفت:چند سال پیش  یک روز ماه رمضان که از روزه گرفتن خسته شده بودم از ته دل دعا کردم ای کاش به یک بیماری مبتلا شوم که هیچ وقت تا اخر عمرم مجبور نشم روزه بگیرم..!!!!!چند ماه بعد متوجه شدم به این بیماری مبتلا شده ام والان حاضرم خوب شوم و تمام عمرم را روزه بگیرم!!!. 

 

در این ماه عزیز برای تمام بیماران خصوصا کسانی  که حسرت یک روز روزه گرفتن بردلشان مانده دعا کنیم.  

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

روی من شرط ببند
تمام "دل" ها را رد کرده ام
چشم بسته این قمار را می برم
دوست داشتن تو..
دلیل که نه...!!!
دل می خواهد...

ولی همیشه قمار معامله ای دو سر باخت است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد