گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

کمی قدر شناس باشیم.....

در آستانه شبهای قدر هستیم وتقریبا ده روز دیگر ماه مبارک رمضان تمام میشود.به نظرم من مصداق واقعی این روایت پیامبر هستم که: بعضی ها از ماه  رمضان فقط تشنگی و گرسنگی عایدشان میشود..... 

چند روز پیش مصاحبه سه خانم امریکایی,ژاپنی و دانمارکی را دیدم که به دین اسلام مشرف شده بودند همان کسانی که من همیشه به حالشان غبطه میخورم. 

 

وقتی آدم هایی از این دست را میبینم حالم از خودم بهم میخورد . گاهی تفاوت ما آدم ها از زمین است تا آسمان!!.... 

خانم ژاپنی میگفت:من همیشه لوازم منزلم را از کالا های ایرانی انتخاب میکنم چون از این طریق به اقتصاد کشور شیعه کمک میکنم!!...فکرش را بکنید....یک ژاپنی با وجود کالا های با کیفیت ژاپنی که قابل مقایسه با اجناس ما نیست......... نمی دانم چه باید بگویم .... 

 

یکی از نام های قیامت یوم الحسرت است .....از استاد بزرگی شنیدم که میگفت این نام قیامت مخصوص ما مسلمانان وبه ویژه ما شیعیان است !!!!....چرا که  قدر نعمت هایی که دیگران ندارند و ما داریم را نمیدانیم.... قدر ایران...قدر اسلام.... 

 

قدر اهل بیت....قدر قران......قدر ماه رمضان ....قدر نماز و روزه ......قدر تشنگی و گرسنگی .....قدر افطار و سحر .....و 

 

خدایا در شبهای قدر به همه ما توفیق قدر شناسی از نعمت هایت را عنایت فرما..... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

بعضی آدمها را نمی شود ، داشت ..
فقط می شود یک جور خاصی دوست شان داشت ..
بعضی آدمها ، اصلاً برای این نیستند که برای تو باشند ..
یا تو برای آنها !
اصلاً به آخرش فکر نمی کنی
آنها برای این هستند که دوست شان بداری ..
آن هم نه دوست داشتن معمولی ،نه حتی عشق ..
یک جور خاصی دوست داشتن ، که اصلاً هم کم نیست ..
این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم در کنج دلت تا ابد
یک جور خاص دوست داشته خواهند شد ...

حسین بیدگلی جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام
وقی آدم هایی از این دست / که وقی کار سگان است فکر کنم وقتی درست است .
درضمن گوشت از این بازی های تبلیغی جلو دوربین پر باشد مردم ما را خر حساب کردن .

سلام ممنون ازغلط گیریتون.
این شاید یک شو تلویزیونی باشد ولی من با برخی از این آدم ها از نزدیک آشنا شده ام و فهمیده ام چه عقاید محکم و افکار بلندی دارند و مانند خیلی از ما این همه سطحی نمی اندیشند و زندگی نمی کنند که اگر جز این بود خداوند آنها را هدایت نمیکرد ‌‌‌‌‌‌‌.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد