گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

در چاه طمع....

چقدر زندگی بعضی از آدم ها عبرت آموز است... 

 

مهمان یکی از برنامه های ماه عسل خانمی بود که به اتفاق همسرش گول فرد شیّْادی را خورده بودند که آنها را به طمع رسیدن به گنجی میلیاردی در یک بیابان دور افتاده داخل چاه عمیقی انداخته بود و تمام پول هنگفتی که همراهشان بود را دزدیده بود. در این حادثه این خانم به طور شگفت انگیزی بعد از هشت روز نجات یافته بود و همسرش در دم جان داده بود. 

 

 امان ازطمع .....حدود یک سال پیش برای ما هم چنین حادثه ای ممکن بود رقم بخورد.... 

 

 پیامکی برای همسرم آمد با این مضموم: که من چوپانی هستم در حوالی روستای کبودر آهنگ همدان .در حوالی روستا   کوزه ای شامل هزاران سکه اشرفی  قدیمی پیدا کرده ام که ظاهرا میلیارد ها تومان می ارزد .چون من یک روستایی هستم و نمی دانم چه طور می شود آنها را آب کرد و فروخت لذا شما چند میلیون به من بدهید ومن جای گنج را به شما میگویم و کلی قسم و آیه که به کسی نگویید و من شماره ی شما را از میان صد ها شماره ای که میان قرآن  گذاشتم در آوردم و چه و چه ..... 

 

همسرم تا پیامک را خواند با اطمینان از این که این یک نوع کلاه برداری و دزدی در روز روشن است بدون هیچ تأملی  برایش نوشت اگر واقعا گنجی پیدا کرده ای  مال بیت المال است و باید به میراث فرهنگی خبر دهی ممنون از پیشنهادتان چوپان دروغگو  !! 

 

فکرش را بکنید پولی را که با این زحمت وبه قول معروف با کد یمین وعرق جبین به دست می آوریم حاصلش این است  که برکت از زندگیهایمان رفته وای به حال پولهای باد آورده .!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد