گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

خیلی مراقب باشیم....

تا دیروز فکر میکردم این فقط احساس شخصی خودم است و هیچ سند و دلیل و مدرکی برای اثبات آن نخوانده بودم.حدیث و روایتی هم در مورد آن نشنیده بودم.

تا اینکه دیروز به طور اتفاقی  برنامه ی  یاد خدا که از  شبکه قرآن پخش میشد  را دیدم  و متوجه شدم احساسم کاملا درست و  واقعی است و   روایات و احادیثی هم در این زمینه وجود دارد.

شما هم شاید بارها  به این موضوع پی برده اید که بعد از  گذراندن یک موقعیت  معنوی خوب  مثلا بعد از ماه مبارک رمضان و یا  ماه محرم و یا برگشتن از سفر معنوی حج و یا حتی مشهد   همه چیز مهیا می شود برای گناه کردن و از دست دادن همه اندوخته های معنوی مان.

به گفته کارشناس این برنامه طبق روایات در برخی از زمانها و حتی مکانها  دست و پای شیطان برای گمراه کردن ما انسانها بسته است و اجازه ورود و استفاده از امکاناتش را ندارد بنابراین ما نیز کمتر دچار لغزش و گناه میشویم ولی در کمین است به محض خروج ما از آن زمان و یا مکان با تمام قوا ما را گمراه کند  تا  اندوخته های معنوی ما ن را از دست بدهیم....

من به شخصه بارها شاهدمشاجرات خانوادگی بعد از ماه رمضان  و یا بعد از سفر حج بوده ام .

ده روز از ماه مبارک رمضان میگذرد خیلی باید مراقب باشیم تا آنچه را به دست آورده ایم  به راحتی از دست ندهیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد