گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

فرشته های زمینی .....

امروز نوشته هایم را  مرور میکردم .....متوجه شدم  چقدر جدیدا نوشته هایم تلخ شده اند......

تصمیم گرفتم  در مورد یک  موضوع شاد بنویسم.به نظر من هیچ چیزی،در دنیا زیباتر  و شادی بخش تر از تولد  یک انسان نیست.  دقت کرده اید تولد یک نوزاد چقدر میتواند یک خانواده را شاد کند .

 شاید خداوند هر بنده ای را  که دوست دارد به او نعمت فرزند میدهد .آنها که بیشتر دوستشان دارد ،فرزند بیشتر...... و آنهایی را که بیشتر تر دوست دا رد توفیق میدهد که یکی از بچه هایشان را با رضایت به پدر و مادری که سالها در آرزوی بچه بودند ،بسپرند تا بزرگش کنند.....

نمونه اش خواهر من .....چند سال پیش باردار شد و متوجه شد ، سه قلو هستند.....همسرش که روحانی پاک و با تقوائی  است، نذر کرد که اگر هر سه سالم باشند ،یکی از آنها را به عمویش که  سی سال بود ازدواج کرده  و صاحب اولاد نشده   ، بسپرد..... او هم روحانی  بود و به خاطر  معذوریتی که داشت ،حاضر نشده بود سرپرستی فرزندی را بر عهده بگیرد.....

بچه ها سالم و سرحال به دنیا آمدند.....یک دختر و دو پسر ...خواهرم و همسرش با رضایت کامل سرپرستی   یکی از پسر ها را سپردند به عمو یش  ...

الان حدود چهار سالشان است....  با آمدنشان چندین  خانواده را خوشحال و شاد کردند. . .هر وقت به آنها نگاه میکنم  ،احساس میکنم به فرشته هایی نگاه  میکنم که وجودشان پر از خیر و برکت است.....اصلا این ویژگی همه بچه هاست ..... وجود بچه ها در اطراف ما یکی از نعمت های بزرگ خداوند ست .....پر از شادی و طراوت و پاکی.....شاید به همین علت است که قدیمی ها زندگی هایشان شادتر از ما بوده است .......چون همیشه دور و برشان پر از بچه های ریز و درشت بوده .

البته کسانی هم که بچه دار نمی شوند ،شاید مصلحتشان این است و حتما خداوند آنها را جور دیگری دوستشان دارد. 


Image result for ‫سه قلوها‬‎






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد