گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

ذهن های کوچک یخ زده !

در پست قبلی خانم یا آقای نه چندان محترمی نظراتی دادند مبنی بر این که با وجود بودن  برخی افراد در فک و فامیل ما ، بنده نباید دیگر حرف از خدا و پیغمبر بزنم و متأسفانه نام چند نفر از آنها را برده بودند .... و چون آدرس و نشانه ای ندادند مجبور شدم در همین جا پاسخشان  را  بدهم ...

اول این که رفتار و عمل اشتباه آنها اصلا به من و شما ارتباطی ندارد و شما هم اگر خیلی دلسوز هستید عیبهایشان را به خودشان بگویید نه پشت سرشان و‌ هیچ علاقه ای هم به خواندن ادامه نظرات شما در این مورد ندارم که گفته بودید بقیه اش را بعدا میگویید ، بنابراین وقت خودتان و من را نگیرید  .

 دوم این که اصلا مجبور نیستید مطالب مرا بخوانید اگر اذیت میشوید ،بهتر است به جای آن ، جوک و لطیفه بخوانید تا کمی شاد  شوید و کمتر حرص بخورید شاید  دیر تر پیر شوید ...

خدا حفظشان  کند ، استادی داشتیم که میگفت:«  حرف درست را از هر  فردی بپذیرید هر چند اگر خودش عمل نکند درست مانند فردی که چراغی به دست گرفته و راه را روشن میکند حتی اگر خودش کور باشد و مسیر را نبیند»… ، نمیدانم چه ربطی داشت ولی خودتان ربطش را پیدا کنید .

و در آخر باید بگویم در عجب ماندم از این همه  تأ ثیر و نفوذ کلامم که دقیقا این فرد بر خلاف توصیه من رفتار و عمل کرد .. .«که گفتم دیگران را  منع و سرزنش  نکنیم ».


Image result for ‫غیبت کردن ممنوع‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد