گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

خدا بیامرز شاه !

چند روز پیش برای خرید سبزی رفته بودم سر خیابان  ، در مغازه منتظر بودم تا مشتری قبلی خریدش تمام شود و شاهد گفت و گوی خریدار و فروشنده بودم ، فروشنده میگفت:«  خدا رحمت کند شاه را با لباس مبدل بین مردم رفت  و آمد میکرد تا با مشکلات آنها آشنا شود ولی این ها چی ؟ ... »

اگر ظاهرش را نمی دید ید گمان میکردیدطرف بادیگارد شاه  یا رفیق گرمابه و گلستانش بوده  که از کا رهای مخفیانه او هم خبر دارد .... طرف ازمن که  انقلاب به دنیا آمده ام  هم کم سن تر بود و  ظاهرش هم نمیخورد اهل مطالعه تاریخ و سیاست باشد ...آقای خریدار هم دایم میگفت :« خدا بیامرزدش ...»

گفتم :« ما که بخیل نیستیم ، خدا همه رفتگان را بیامرزد حتی شاه شما را ، اگر اینقدر خوب بوده که شما میگویید دعا کنید  با او محشور شوید ، ما هم  دعا میکنیم با همان امامی محشور شویم که شما قبولش ندارید ، چون  طبق آیات و روایات هر فردی  با امام و رهبری که قبولش دارد محشور میشود.....  ولی به شما پیشنهاد میکنم لااقل چند جلد کتاب از خاطرات خود خاندان پهلوی را بخوانید تا بفهمید شاه که بود و چه کرد .....اگر این را نشانه عقب افتادگی و امل بودن نمیدانید ... البته که هیچ کس منکر مشکلات الان و بی کفایتی خیلی از مسئولین نیست ....»

 راستش را بخواهید ، همه اینها را در دلم گفتم ، چون اصلا حوصله بحث کردن با آدم های بی منطق را ندارم ، آن هم  در خیابان و  با افرادی که نمی شناسم ....


Image result for ‫جواب ابلهان‬‎

نظرات 2 + ارسال نظر
میح ح میم دال شنبه 22 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:57 ق.ظ http://nashtiat.blogsky.com

البته شما هم دقت بفرمایید که عکس امام رو در ماه دیده بودند و اقتصاد مال خر است و سایر موارد. خلاصه من شاید حاضر نباشم با شاه محشور بشم اما صد در صد حاضرم با دکتر محمد مصدق محشور بشم. شما هم با همونایی محشور شو که دلت میخواد.

باشه سعی میکنم .

Baharan شنبه 22 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:58 ق.ظ

وبلاگت می ترکه وایسا ببین

در پاسخ به این نظر و بقیه نظرات بی ادبانه دیگری که داده بودید و لازم ندیدم ثبت کنم باید بگم هر چند جواب ابلهان خاموشی ست ولی اصلا مجبور به خواندن مطالب من نیستید خدا رو شکر اینترنت پر از سایت ها و وبلاگهایی ست که مورد پسند امثال شماست بهتر است آنها را بخوانید تا اینقدر حرص نخورید ....
در ضمن شجاعت داشته باشید و به جای فرستادن نظرات مختلف با نام مستعار اسم خودتون رو بنویسید ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد