گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

ذکر علی عبادت است.

« ای مردم ! از علی رو بر نتابید و از او نگریزید و از ولایتش رو بر نگردانید .... او نخستین مؤمن به خدا و رسولش است و کسی در ایمان بر او سبقت نگرفته ...

او از سوی خدا امام است و هرگز خداوند توبه منکر ولایت او را نپذیرد و او را نیامرزد .....

هشدار که من وظیفه خود را ادا کردم ....

هان! که هرگز به جز این برادرم کسی امیر المؤمنین نیست ، که پس از من امارت مؤمنان برای کسی جز او نیست ....

هان ! که خداوند دین را با امامت او کامل کرد ....

هان ای مردم !به درستی که شیطان اغواگر است و آدم را با رشک از بهشت راند ، مبادا شما به علی رشک ورزید که اعمالتان نابود و قدم هایتان لغزان خواهد شد ....

ای مردم بدانید که من رسولم  و علی امام و وصی بعد از من است و امامان بعد از او ، فرزندان اویند....

بدرستی که آخرین امام مهدی قائم از ماست ، او بر تمامی ادیان چیره خواهد شد ....»

اینها فرازهایی از خطبه طولانی پیامبر در روز عید غدیر است ، در مظلومیت امیر المؤمنین همین بس که بسیاری  از  ما به عنوان شیعه او  ،این  خطبه را   کامل  نخوانده ایم ؟  و یا  به جز عبارت «من کنت مولاه فهذا علی مولاه»  از آن چیز دیگری  نشنیده ایم .....


Image result for ‫الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد