گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

امتحان کنید ...

بالاخره جمعه شب مراسم عروسی فامیل ما به خیر و خوشی تمام شد ....

ان شاءالله همه جوانها خوشبخت و عاقبت به خیر شوند .

ولی من واقعا فلسفه این همه سرو صدا و آهنگ های  گوش خراش در مراسم عروسی های امروزی که مد شده است را نمیفهمم ، سه چهار ساعت مجبوری  این همه سر و صدا را تحمل کنی به طوری که صدا به صدا نمی رسد و باید با بغل دستی ات به حالت فریاد صحبت کنی ....

وقتی آخر شب از مراسم برگشتیم آنقدر از نظر روحی و جسمی  خسته بودم  که  فقط دلم میخواست  بخوابم تا چشم و گوشم استراحت کند ....

برعکس دیشب که برای مراسم اول محرم به  جلسه  روضه رفتیم شاید به همان اندازه سر و صدا بود  ،ولی  وقتی بر گشتم خانه ، آنقدر انرژی گرفته بودم که تازه شروع کردم به  نظافت خانه و جمع و جور کردن ،  مطمئنا خیلی از شما با نظر من موافقید،  ولی اگر قبول ندارید امتحانش مجانی ست ،  دو ماه فرصت دارید تا  بفهمید مجلس عزای امام حسین به آدم انرژی روحی عجیبی میدهد که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست .

Image result for ‫اصلا حسین جنس غمش‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد