گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

رهایی از شهر وارونه ....

سه  روز طول کشید تا بخوانم ... به جذابی رمان قبلی اش نبود ولی به راحتی با راوی داستان همزاد پنداری کردم ، اصلا انگار با تمام تفاوتهایی که زندگی اش با زندگی من داشت ، از زبان من نوشته بود ، باورم نمیشود نویسنده این رمان یک مرد باشد،    که هست ، با روحیات  ما خانم ها بسیار آشناست ....رمان «رهش» رضا امیر خانی.

خواندن این رمان مرا به یاد یک دیالوگ در یک سریال خانوادگی کره ای انداخت ..... وقتی پدری  دخترش را که با همسرش قهر کرده بود،  نصیحت میکرد  که پیش قدم شود برای آشتی کردن ، به او گفت : «  در زندگی زن و شوهری هر کس که ببازد در حقیقت  برنده است »....

البته رمان« رهش » مضمونی اجتماعی دارد  تا خانوادگی و شخصی ولی مهارت نویسنده در خانوادگی کردن یک موضوع اجتماعی بسیار جذاب و خواندنی ست ......

اگر شما هم مثل من علاقه ی چندانی به خواندن رمان ندارید پیشنهاد میکنم این سه رمان رضا امیر خانی را بخوانید ، «من او »،«قیدار»  و  «رهش »....


Image result for ‫رمان رهش رضا امیرخانی‬‎


نظرات 1 + ارسال نظر
فرزین سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام
از نویسندگان ارزشی است رمان هایش خواندن ندارد.

سلام
یعنی شما می‌فرمایید باید رمانهای نویسندگان بی ارزش را بخوانیم یا رمان های بی ارزش نویسندگان را ؟
هر طور راحتید ...هر کس هرچه باب طبعش است میخواند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد