گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

قوز بالای قوز.

دیروز از شبکه مستند برنامه جالبی  پخش شد . در این برنامه با مدیر مسئول یک شرکت تولیدی در زمینه  محصولات نانو تکنولوژی مصاحبه شد ... گزارشگر از او پرسید چرا ما در زمینه نانو  مقام پنجم را در دنیا داریم  ( طبق گزارش دانشگاه جرجیا ) و در صنعت موشک هم این همه پیشرفت کرده ایم ، ولی در خیلی از صنایع مثل خودرو سازی نه تنها پیشرفت نکردیم بلکه درجا زده و خیلی از دنیا عقب هستیم ،  او گفت :

 « علت اصلی این مشکل  ،دولت ها هستندچون  که با عوض شدن هر دولت ،  وزیران ، معاونین  و  تمام مدیران  زیر مجموعه آنها تغییر میکنند  ، بنابراین نمیتوانند برنامه های بلند مدت  داشته باشند و اگر داشته باشند ، با تغییر دولت ها ، بسیاری از برنامه ها تعطیل میشود و یا تغییر میکند .

درصنعت موشک سازی چون مستقیم زیر نظر رهبری است ، این مشکل وجود ندا رد و  پیشرفت کرده ایم ... ما هم از سال 82 که در زمینه نانو تکنولوژی شروع به کار کردیم ، خدمت رهبری رفتیم و این مسأله را بیان کردیم و خواستیم تا با تغییر دولت ها ، گروه مدیریتی ما تغییر نکند تا پروژه ها عقب نماند و ایشان قبول کردند و طی نامه ای به مسئولان مربوط این کار انجام شد ، و ما هر سال به پیشرفتهای قابل توجهی در زمینه نانو رسیدیم ....»

برایم جالب بود چون تا الان فکر میکردم مشکل  ما  ، مدیران ناکار آمد است  حالا فهمیدم تغییر مدیران هم خود مشکل بزرگتری ست ..


Image result for ‫سخن چمران در مورد مدیران بی تقوا‬‎


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد