گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

حرف حق تلخ است .

تقریبا تمام تاکسی ران های تهران برای خودشان یک پا جامعه شناس ، سیاستمدار ، روانشناس و کارشناس امور قضایی و حتی غذایی هستند ... حتما شما هم اگر مجبور باشید مثل من گاهی با تاکسی رفت و آمد کنید با من موافقید .

جالب اینجاست که باید مراقب باشید نظری مخالف آنها مطرح نکنید زیرا در غیر این صورت یا  پولتان کهنه است و باید عوض کنید یا پول خرد ندارند تا بقیه پولتان را بدهند یا کرایه تان بیشتر میشود پس،مراقب باشید ....

دیروز سوار تاکسی شدم و بحث گرانی و مشکلات اقتصادی مطرح شد  ، من هم بیشتر شنونده بودم بعد آقای راننده گفت ، مردم گرسنه اند ، پول اجاره  خانه ندارند اینها به فکر موشک هستند ، موشک به چه دردی میخورد ....

گفتم ، هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی نیست ولی  اگر موشک نداشتیم اوضاع کشور ما  الان بدتر از افغانستان و عراق و سوریه بود .... یا باید از ترس تجاوز سربازهای آمریکایی  و سعودی ، زنان و دختران در خانه قایم میشدند  یا  جوانها یمان در برابر امثال داعش کشته میشدند، اینها به خاطر ترس آنها از موشک های ماست . 

  ....نمیدانم یا بعضی از مردم واقعا نمی فهمند یا خودشان را به نفهمی میزنند ....

وقتی کرایه ام را دادم ، راننده گفت پولت کهنه است ، عوض کن ، گفتم ندارم ....این را هم یک راننده تاکسی،به من داده ...


Image result for ‫حرف حق تلخ است‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد