گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

خسته کننده های غرغرو ....

( سردار سلیمانی هم مثل بقیه شهدا چه فرقی با بقیه داشت که شهادتش اینقدر مهم شد ؟ !! و این همه آدم بیکار در مراسم او شرکت کردند ....

مردم ما کلا مرده پرستند و آماده شرکت  در مراسم تشییع جنازه.....مراسم تشییع سردار سلیمانی هم مثل خیلی از افراد مشهور شلوغ بود .!!

ما اصلا نباید جواب آمریکا را با موشک میدادیم و با دست خودمان  شروع کننده یک جنگ تمام عیار بشویم ، بیچاره مردم چه گناهی کردند ؟ کی میخواهند روی آرامش را ببینند ،دیگر دلمان نمی خواهد جوانها یمان کشته شوند !!!

همه فهمیده بودیم هواپیما ی مسافر بری را خودمان زدیم ، مسئولان  هم میدانستند ، چرا دیر اعلام کردند ؟ چرا اول دروغ گفتند ؟ چرا راستش را زودتر نگفتند ؟ اصلا چرا اشتباه کردن ؟ غلط کردند به  اشتباه ، این همه آدم  بیگناه را کشتند ؟  

حالا که راستش را گفتند بی جا میکنید از آنها تمجید و تعریف کنید ، وظیفه شان بوده ، باید راست  می گفتند ولی دیر گفتند ....)

قبول دارید بعضی ها فقط کارشان غر زدن شده است .، صبح تا شب گوشی دست میگیرند و در شبکه های اجتماعی مختلف در حال پست گذاشتن و نق زدن هستند ، هیچ وقت هم  به خودشان زحمت شرکت در هیچ تجمع  اعتراض آمیزی را  نمیدهند ، یعنی حال ندارند و فقط دوست دارند از زمین و زمان عیب و ایراد بگیرند ...چقدر تحمل این آدم ها خسته کننده و زجر آور است .....

به نظرم باید در علم روانپزشکی بیماری غر زدن را هم اضافه کرد شاید درمانی برایش پیدا شود . البته میتوان جزئی از بیماری پارانوئید باشد چون این آدم ها به نوعی نسبت به همه چیز بد بین اند .


Image result for ‫غرغر کردن‬‎





نظرات 1 + ارسال نظر
لعنت بر ساندیس خور یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1398 ساعت 04:06 ب.ظ

ببند دهن کثیفت رو ساندیس خور عوضی.
مگه آبان ماه اعتراض نکردن ؟ حرومزاده هایی چون تو همه رو از دم به گلوله بستن . تو بهتره بری خود انگلت رو درمان کنی که مغزت به اندازه جلبکی بیشتر رشد نکرده

من معمولا نظرات بی ادبانه را جواب نمی دهم ولی نظر بی ادبانه تو را درج کردم تا مشخص کنم غیر از غرغرو بودن بی ادب هم هستید . امثال تو مطمئن هستم در هیچ اعتراضی تا حالا شرکت نکردی ... چون ترسو تر از اونی که فکر میکنی وگرنه اسمت رو می نوشتی .
و اما بعد این که ظاهرا به قماش شما ساندیس میدن تا اعتراض کنید .چون به سی چهل نفر ساندیس دادن راحت تر از چهار میلیون نفر است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد