گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

دنیای بی مزه بی بو .

ما الان دقیقا ده روز است که در خانه قرنطینه شدیم .البته خود قرنطینه یعنی  به تجویز خودمان .من و همسرم و دختر بزرگم  به یک سرماخوردگی سخت  یا آنفولانزا ی فصلی شدید یا شاید هم به ویروس  کرونا مبتلا شدیم .و از خانه به جز برای معالجه و ویزیت بیرون نرفتیم .البته همسرم بعد از چند روز مرخصی استعلاجی چند روزی هست که به سر کار میرود ولی  با سلام و صلوات و احتیاطات لازم تا کسی خدا نکرده مبتلا نشود ...میگوید همکارانش طوری نگاهش میکنند که انگار جذامی میبینند ...

خلاصه چشمتان روز بد نبیند و الهی هیچ کدام به این بیماری مبتلا نشوید .... همه درد عضلانی ، ضعف شدید ، تب و لرز ، سرفه های طاقت فرسای آن یک طرف چند روزی است که حس بویایی مان را هم از دست دادیم یعنی به کلی هیچ بویی در حد ناچیز هم نمی فهمیم ، وقتی غذا می خوریم انگار نان خالی می خوریم ، بی طعم و بی مزه و بی بو و بی همه چیز .

خدا شاهد است تا حالا به اهمیت حس بویایی  تا این حد پی نبرده بودم مخصوصا در فهم و درک طعم و مزه غذا ها .

مثل تازه عروس ها شده ام هر روز غذایم میسوزد چون اصلا بویی نمیفهمم تا متوجه سوختن غذا شوم ...البته یک تأثیر مثبت هم دارد و این که غذا کم می خورم چون هیچ لذتی از غذا خوردن نمیبرم ، فکر میکنم روش خوبی برای کاهش وزن میتواند باشد .


Image result for دنیای بی مزه و بیبو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد