گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

من رای نمی‌دهم....


به مردم  حق بدهید  با این اوضاع اقتصادی، فرهنگی  و سیاسی  که بوجود آورده اند ، دیگر به هیچ یک از سیاسیون و سیاستمداران  اعتماد نکنند. و همه را دروغگو  بدانند که با وعده و وعید روی کار می‌آیند.. .. و بعد که خرشان از پل گذشت  همه چیز یادشان می‌رود...

همسر من همکارانی دارد جوان، تحصیل کرده، دارای خانه و ماشین، شغل و درآمد خوب ولی به هیچ عنوان زیر بار مسئولیت تشکیل زندگی مشترک و ازدواج نمی‌روند... خدایی ریاست جمهور یک مملکت شدن و اداره یک کشور خیلی مسئولیت سخت و بزرگی ست و قبول کنید تمام افرادی که کاندیدا  می‌شوند باید دل شیر داشته باشند.

همه قبول داریم که  چهل سال است هیچ کس نتوانسته درست کشور را اداره کند و مردم  واقعا گرفتارمشکلات کوچک و بزرگی هستند ولی به نظر شما راه حل چیست؟ آیا با شرکت نکردن در انتخابات همه مشکلات مردم حل می‌شود.؟ یا این کار باعث  مشکلات جدیدی مثل تعرض دشمنان قسم خورده ایران به خاک کشورمان به بهانه نداشتن ثبات سیاسی و نبود دموکراسی و  عدم انسجام و وحدت اجتماعی خواهد شد. چیزی که به عینه سالهاست در کشورهای سوریه و عراق و افغانستان شاهد آن  هستیم.

کشوری که مردمش متحد نباشند مثل شیر خسته و از کار افتاده ای ست که کفتارها و لاشخورها در اطرافش پرسه می‌زنند و منتظر فرصتی هستند تا او را تکه پاره کنند و از پا در آورند.

قضاوت با خودتان، رای دهیم حتی اگر فردی که روی کار بیاید باب میل ما نباشد؟ یا رای ندهیم تا..... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد