گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

یک اشتباه خیلی بزرگ...

مدتی است که ماجرای خانواده آقای  قالیباف و خرید سیسمونی از ترکیه شده نقل محافل سیاسی و اجتماعی... هم در فضای مجازی و هم حقیقی.

یک عده که  کلا چشمشان را مطابق معمول روی تمام خدمات جناب قالیباف بسته و تمام مدیریت ایشان را زیر سوال برده و مدعی هستند کار خانواده  ایشان  غلط بوده و در این شرایط اقتصادی جامعه و با شعار های مدیران ارشد مبنی بر حمایت از تولید ملی، کاملا اشتباه بوده و اگرچه ظاهرا بنا بر سخنان پسر آقای قالیباف خود ایشان مخالف سفر خانواده بودند، ولی نه تنها از گناهشان کم نمیکند بلکه عذر بدتر از گناه است و او که نمی‌تواند خانواده خودش را مدیریت کند بی جا کرده بر مردم و مجلس  ریاست می‌کند. و چه و چه و چه.... 

عده ای هم که مثل همیشه شده اند کاسه داغ تر از آش ، و با وجودی که پسر قالیباف عذر خواهی کرده و کارشان را اشتباه نابخشودنی  توصیف کرده، معتقدند هیچ کار اشتباهی صورت نگرفته و  با صغرا، کبرا چیدن  در صدد ماست مالی کردن و  قضیه را توطئه ای از سوی دشمنان آقای قالیباف و حتی نظام و مملکت جلوه می‌دهند. 

ولی من به شخصه هر چند دوست ندارم در مورد این قضیه چون اطلاعات ت موثقی ندارم و از چند و چون آن هم به طور کامل خبر ندارم،  قضاوت کنم ولی به شخصه کار خانواده آقای قالیباف را  اشتباه میدانم... شاید این کار از طرف هر خانواده متمول دیگری که از مسئولین درجه یک کشور نبود باز هم به نظر من اشتباه است ولی از طرف آنها اشتباه مضاعف است و هیچ توجیه منطقی ندارد و شاید به همین دلیل هنوز شخص آقای قالیباف سکوت کرده، چون  جوابی ندارد... و حرف حق تلخ است.

چه لزومی دارد در این شرایط اقتصادی و با وجودی که در همین تهران اجناس و برند های خارجی متنوعی برای خرید در دسترس مردم است خانواده مسئولین که معمولا زیر ذربین مردم ، مخصوصا دشمنان داخلی و خارجی هستند، چنین کار اشتباهی انجام دهند.

آقای قالیباف خودش بهتر می‌داند که چه کند ولی بعد از یک توبیخ جدی خانواده باید یک عذر خواهی اساسی هم از ملت انجام دهد....تا درس عبرتی شود بر ای سایر مسئولین. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد