گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

از ماست که بر ماست....

امروز رفتم فروشگاه هفت  یک جنسی  خریدم که  قیمت تولید کننده روی آن  نوشته بود دوازده هزار تومان.. . وقتی فاکتور را نگاه کردم. قیمت جنس را بیست و یک هزار تومن حساب کرده بود. یعنی بیش از پنجاه درصد سود.  ...

وقتی علت را پرسیدم با دلایل کاملا غیر منطقی فروشنده مواجه شدم. که مالیات بر ارزش افزوده و ال و بل و بعد گفت طبق بخشنامه  جدید ما میتوانیم تا سه برابر قیمت روی جنس گران تر بفروشیم. 

جنس را پس دادم. و گفتم خواهشا قیمت  اجناس  را زیر آن نصب کنید تا ما  بدانیم قیمت مصرف کننده چقدر است. 

برگشتم خانه و برای دل خوش کردن خودم با تعزیرات تماس گرفتم و در سایت شکایتم را عنوان کردم. بعید میدانم ترتیب اثری داده شود ولی شاید اگر هر کس شاهد گران فروشی  باشد ،. همان موقع به  فروشنده اعتراض کند و. دلیلش را بپرسد  و بعد به تعزیرات شکایت کند، دیگر کمتر شاهد  سؤ استفاده افراد سود جو در این شرایط خواهیم بود.

تک تک ما در بهتر شدن شرایط اقتصادی جامعه مسئول هستیم. اگر مدتی صبر کنیم،. قانع باشیم ، کمتر اسراف کنیم و با گران فروشی های غیر منطقی بعضی از مغازه داران برخورد کنیم، ان شاء الله با برنامه های اقتصادی دولت ، از این شرایط بحرانی که تمام دنیا با آن درگیر هستند عبور خواهیم کرد... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد