گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

دخترم! خیالت راحت...

در چند ماهی که اوضاع کشور قاراشمیش شده  و در گوشه و کنار ، عده ای اغتشاش میکنند، و به بهانه این اعتراضات برخی ، کشف حجاب کردند، دختر کوچک من استرس گرفته بود که اگر قانون حجاب برداشته شود، چه کنیم، من که بدون چادر از خانه بیرون نمیروم... 

طفلک فکر میکرد قرار است قانون کشف حجاب رضا شاه اجرا شود. 

گفتم نگران نباش اول این که انقلابی در کار نیست  ، دوم این که اگر حجاب  هم آزاد شود، به این معنا نیست که نباید باحجاب بیرون برویم، بلکه یعنی هر کس بخواهد میتواند بی حجاب باشد. مثل همین الان... 

در ثانی هنوز هم زنان باحجاب ما بیشتر هستند... 

گذشت... تا این که سالروز شهادت حاج قاسم شد و جمعیت میلیونی  مردم در بزرگداشت او را در شهرهای مختلف  مخصوصا کرمان و تهران  ، از طریق تلویزیون دید... 

ظاهرا خیالش راحت شد از این که انقلابی  در کار نیست  و قانون حجاب برداشته نمیشود و اینکه  متوجه شد مردم هنوز با وجود تمام مشکلات، به ارزشهای انقلاب و اسلام پایبندند... 

جالب بود که دختر دوازده ساله من متوجه شد ولی هنوز خیلیها که خودشان را صاحب عقل و نظریه پرداز میدانند این را نفهمیدند... 



نظرات 2 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:37 ب.ظ

هم دختد و هم خودت فاحشه

بنده معمولا نظرات بی ادبانه را درج نمیکنم و جواب نمیدهم ولی این یک مورد را درج کردم تا متوجه شوید ما با چنین آدم های بی منطقی روبرو هستیم، این جماعت با چنین استدلال های محکمی قصد انقلاب و براندازی دارند.

یک خانم جمعه 16 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:23 ق.ظ

من این ترم سر کلاسم لذت بردم از دیدن دانشجوهام چون دانشجوی چادری کم سن و سال من برای داشتن حق انتخاب لباس کنار دانشجوهای بدون مقنعه ام توی تظاهرات شرکت می کرد...امیدوارم شما از اون مادرهایی باشید که به فرزندتون شهامت و آزادگی رو یاد بدید که بهش بگید هم تو حق پوشیدن چادر رو داری و هم شخص دیگه حق داره پوشش دلخواهش رو داشته باشه.این نگاه که تعداد چادری ها بیشتره پس جای تو امنه، ذهن اون دختر رو به این عادت می ده که جامعه هر کاری کرد تو هم بکن چون تعداد زیادی از افراد اینطوری هستند.زن ازاده ای رو بار بیارید که با عقل و درایت خودش تصمیم بگیره چون آینده ایران به دست زنان عزیزی مثل دختر شماست.

درست میفرمایید. هرچند در مورد بخشی از فرمایش شما انتقاد دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد