گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

# نه به اعدام...


کوچکتر که بودم، وقتی پای روضه های امام حسین مینشستم گاهی بعضی از آن ها را باور  نمیکردم، با خودم میگفتم مگر انسان میتواند اینقدر وحشی شود که یک انسان شریف و یارانش را  آن  قدر  فجیعانه به قتل برساند. شاید  اینها همه زاییده تحریف و   مبالغه  تاریخ  و مورخان است....

کمی بزرگتر شدم و بیشتر  خواندم و شنیدم که امام حسین در روز عاشورا علت آنهمه نفهمی و قساوت قلب  را لقمه های حرام  دشمنانش  بیان کرد..همانها . که به فرمایش قران   «  صم بکم عم  فهم لا یعقلون» شده بودند ...

با خودم گفتم  مگر لقمه حرام چیست و چگونه به دست میاید که اینهمه میتواند انسان را تغییر دهد تا مثل یک حیوان وحشی شود. 

در حوادث اخیر که  عده ای مظلومانه در خیابان زیر دست و پای اراذل و اوباش  کشته شدند  و خیلی ها سکوت کردند ولی  همانها با وقاحت از  قاتلین  آن ها دفاع میکنند. و نگران مادر و خانواده آنها هستند و #  «، نه به اعدام» میزنند. 

 جای قاتل و مقتول و ظالم و مظلوم و حق و باطل عوض شده. 

معنی خیلی چیزها را فهمیدم.. ..و این  که لقمه های حرام معمولا از کدام راهها  به دست میاید.... 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:47 ب.ظ

نمیدونم اون کلیپی که یه نفر کنار کوچه افتاده و برادران خدوم نیروی انتظامی به نوبت با موتور از روش رد میشن و با تفنگ به صورتش شلیک می‌کنند دیدین یا نه؟
نمیدونم عرق شرم پدری که نمیتونه هیچکدوم از خواسته های زن و بچه هاشو تامین کنه دیدین یا نه؟
نمیدونم این که جوون‌ها را می‌کشند و مخفیانه دفن می‌کنند و سنگ قبرشونو هم می‌دزدند دیدین یا نه؟
کاش کمی چشمتونو باز کنید و بپرسین علت اعتراض مردم چیه؟
به خدا فقط برای لخت شدن نیست

بله من هم اون کلیپ رو دیدم. فرقی نمی‌کند هر هرکس خطا کند باید محکوم شود.
و لی در این اتفاقات هر چی شنیدم و دیدم متوجه شدم معترضین یا بهتر بگم اغتشاشگران درد اقتصاد نداشتند . از شعارشان هم که مشخص بود زن زندگی ازادی. حالا شما دوست دارید مثل کبک سرتان را زیر خروارها برف پنهان کنید. خودتان میدانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد