گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

درمان یک بیماری!

در روانپزشکی یک بیماری داریم به نام   «شخصیت ضد اجتماعی.»

به نظر من درصد بالایی از افرادی که قوانین اجتماعی را رعایت نمیکنند دارای چنین اختلالی هستند. 

خانم هایی که بی حجاب هستند با وجودی که میدانند حجاب قانون شرع و اجتماع ماست اگرچه خودشان هم  پایبند مسائل دینی نباشند ولی از نظر اجتماعی باید قوانین را رعایت کنند و در غیر این صورت دارای اختلال ضد اجتماعی هستند و  باید درمان  شوند. 

و اما درمان... . 

تذکرات زبانی که مطمئنا اثری ندارد مثل این که به یک معتاد  دائم بگوییم  مواد مصرف نکن .. ولی دلیل واقعی و اثرات منفی مواد  در بدنش را برایش توضیح ندهیم آن هم توسط یک پزشک متخصص و کار بلد.. مطمئنا تاثیر مطلوبی ندارد. 

جرایم نقدی و حبس هم که واقعا اثر بازدارندگی ندارد و با توجه به شخصیت ضد اجتماعی این  افراد حتی می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد و جری تر شوند.. 

بهترین کار برای رفع این معزل اجتماعی یعنی مخالفت با قانون پوشش و حجاب، ارجاع دادن این افراد به متخصصین روانپزشکی با تشخیص اختلال ضد اجتماعی است. تا هم علت بیماری آنها را ریشه یابی کند و هم با توضیح لزوم وجود  چنین قانونی  به درمان این مسأله بپردازد. 


نظرات 3 + ارسال نظر
یدک کش شنبه 24 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:31 ب.ظ https://eghareh.blogsky.com/1401/08/29/post-873/newsiran

نه بابا همه اینجوری نیستن بانو

به درجات کم و زیاد هستند حتی همان حجاب استایل ها که برای خودنمایی تبلیغ حجاب می‌کنند دچار نوع دیگری از آسیب های روانپزشکی هستند.

حمید یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ب.ظ

سال ۵۷ هم مملکت قوانینی داشت که همفکران شما اونها را شکستند.
و نتیجه اش شد فلاکتی که داریم می‌بینیم.
ای کاش اون افراد را هم به روان پزشک ارجاع می‌دادند.

عجب مقایسه ای!
سال 57 انقلاب شد رهبران آن از علمای درجه یک اسلام بودند. امثال امام و شهید مطهری و شهید بهشتی و غیره... انقلابی که شما از آن طرفداری میکنید رهبرانش چه کسانی هستند... یک مشت فاحشه و اراذل و اوباش....بسیاری از آنها آن طرف آب نشستند و می‌گویند لنگش کن . خودشان جرات به میدان آمدن و کتک خوردن و خون دادن و حبس کشیدن ندا رند.

مریم سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 07:17 ق.ظ

لیدی جان، توصیه به روانپزشک و درمان را باید همان سال ۵۷میکردی که ملتی به دام متحجرین نیفتمد، مملکت آن زمان هم قانون داشت، اتفاقا قوانین خوبی هم داشت. نمیشه که هرجا شما شورش کردید ، رهبرانتون به ادعای شما عالم درجه یک باشند، اما اگر دیگران اعتراض کردند ، با کلماتی که فقط مناسب فکر امثال شماست نامیده بشن.
توی توهمهای خودتون خوش باشید

ممنون. خیلی اشاره‌ی به جایی کردید. هر نهضت و انقلابی را می‌توان با توجه به رهبران و هدف آنها قضاوت کرد. تفاوت تقریبا از زمین تا آسمان است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد