گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

مبارزه با شیاطین و اجنه!

 اگر تا الان فیلم ملک سلیمان را  ندیده اید پیشنهاد میکنم یک بار با دقت ببینید... در بخشی از این فیلم حضرت سلیمان خطاب به قومش می‌گوید  «به دلیل افزایش گناه و  دنیاپرستی،. اجنه و شیاطین به دنیای انسانها نزدیکتر شده و به شما از هر طرف حمله می‌کنند و  تنها راه نجات شما، توبه از گناهانتان است». 

ظاهرا امروزه  هم دچار همان بلا شده ایم... این بی بند و باری ها و ولنگاری های اخلاقی و اجتماعی،  دفاع از حقوق همجنس‌بازان در بسیاری از کشورهای دنیا  ، ایجاد شبهات دینی و اعتقادی در بین مردم ، بردن آبروی مردم مثل آب خوردن، قضاوت های نابجا ، توهین های پی در پی به قرآن و ساحت پیامبر اسلام ، اهانت به مراسم  عزاداری امام حسین ، دروغپردازیهای رسانه ها .همه و همه .. نشانه ای نیست جز  نزدیک شدن شیاطین و تسلط آنها بر روح و جان  ما  انسانها...

خدا حفظ کند استاد میرباقری را، همیشه در سخنانش به این موضوع اشاره می‌کند که در دوره آخرالزمان شیطان و ایادی او  با تمام قوا و نیرو  تلاش می‌کنندتا هر چه بیشتر  مردم را از دین خارج کند تا  در کار ظهور و فرج امام زمان   اخلال ایجاد کند. 

 شاید این دوران مصداق بارز این حدیث پیامبر باشد  که فرمودند  « زمانی بر مردم می‌آید که ماندن بر دین حق  مانند   نگه داشتن گلوله ای آتش در دست   است.» 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد