گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

قورباغه ام را قورت دادم.

وقتی گفتم  درصد بالایی از خانم های بی حجاب  مشکلات روانی دارند و نیاز به درمان !.. عده ای گفتند اینطور ها هم نیست.

باور کنید هست.. 

دیروز توی مترو سوار واگن خانم ها شدم ، عده ای معترض بودند که چرا آقایان وارد واگن خانمها می‌شوند و در مورد این موضوع باهم بحث می‌کردند که کار درستی هست یا نه؟

من هم از فرصت استفاده کردم و بدون این که به شخص خاصی اشاره کنم با صدای بلند گفتم وقتی ما خانمها  برای خودمان احترام و شخصیت قائل نیستیم و  با هر پوششش نامناسبی بیرون می‌آییم و خودمان را در معرض هر نگاه پاک و ناپاکی قرار می‌دهیم و حقوق مان را نادیده میگیریم   نباید هم انتظار داشته باشیم  مردان  به حقوق ما احترام  بگذارند...

جاتون خالی، فقط کار یه گیس و گیس کشی نرسید... یک عده انگار منتظر بودند  بحث حجاب و پو شش  پیش بیاید تا پای هر موضوعی را وسط بکشند... آخوندهایی که فلان کار را می‌کنند، معاون  فلان وزیر که چه کارها می‌کند ، از هر گوشه ای هر کسی چیزی میگفت ، یکی هم دائم داد میزد برو گمشو بیرون. بیرونش کنید از واگن.... خدا رحم کرد ایستگاه بعد باید پیاده میشدم وگرنه حتما جلوی پسرم بلایی سرم می‌آوردند... متاسفانه به خودشان اجازه می‌دادند هر حرف زشت و رکیکی بزنند و وقتی بهشان اعتراض کردم جلوی این پسر بچه هر حرفی نزنید گفتند میخواستی پسرت را به واگن خانم ها نیاوری...

باور کنید احساس می‌کردم وارد بخش اعصاب و روان  یک بیمارستان شده ام و حسی را داشتم که سالها پیش   در بیمارستان روان کارآموز بودم . 

ولی خوشحال بودم حر فم را بالاخره زدم و موقع بیرون رفتن گفتم  هر طور که می‌خواهید بپوشید و بگردید خودتان بیشتر از همه ضرر میکنید ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 03:22 ق.ظ

یک کره زمین آدم در حال اشتباها فقط شما درست می گویید.

زیادی جمعیت لزوما نشانه حقانیت نیست. سپاه امام حسین هم 72 نفر بودند و سپاه یزید 30 هزار. نفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد