گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

زیبایی! به چه قیمتی؟!

چند روز پیش یکی از همسایه هایمان به منزل ما آمده بود. خانم موجهی هستند و تا جایی که من می‌دانم اهل نماز و روزه...

متاسفانه ناخن کاشته بودند... هر چه خواستم به او بگویم ناخن کاشته برای وضو و غسل مشکل  ایجاد می‌کند نتوانستم... بعد که از منزل ما رفت  پیامکی به او دادم و نوشتم من معمولا به خانمهای کوچه خیابان امر و نهی نمیکنم ( متاسفانه) ولی چون میدانم شما اهل نماز و طهارت هستید و ممکن است حکم شرعی آن را ندانید لازم دانستم به شما بگویم ناخن کاشته برای وضو و غسل مشکل ایجاد می‌کند. مرا ببخشید  قصد جسارت و دخالت نداشتم.... او هم با احترام جواب مرا دادند و خدا رو شکر دفعه بعد که او را دیدم متوجه شدم ناخن هایش را برداشته بود...

خودمانیم  مساله طهارت به کنار، من نمی‌دانم چکونه با این ناخن های بلند می‌توانند کار انجام دهند؟ ظرف بشویند، بدنشان را نظافت کنند و بخارانند؟ و....

آخر زیبایی به چه قیمتی؟! زجر کشیدن در دنیا  و آخرت.!!

بماند که بعضی‌ها مثل همسر من   معتقدند ناخن‌های بلند و لاک زده نه تنها زیبا نیست    بلکه   آنها را شبیه جادوگران  میکند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد