گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

سکوت ممنوع!

قبلا  وقتی کتاب‌هایی درباره  علائم آخر الزمان  می‌خواندم، از بعضی از آنها تعجب میکردم و به نظرم خیلی غیر واقعی و غیر قابل باور بود ولی چند سالی است که دیگر برایم قابل باور شده. از جمله اینکه زنان خودشان را به شکل مردان در می آورند  و برعکس... 

از جمله احادیثی که در این کتاب‌ها   خواندم، این است که با ظهور امام زمان، تعداد زیادی از مسیحیان به او ایمان می‌آورند و برعکس تعداد زیادی از مسلمانان  با او دشمنی و مقابله می‌کنند... قبول  این مطلب برایم تا حدی غیر  قابل هضم  بود. 

تا اینکه   در این  حوادث اخیر، می‌بینیم در کشورهای مختلف از داشگاه هاروارد آمریکا گرفته و قلب اروپا  تا  اندونزی و شرق آسیا این همه اجتماع مردمی برای دفاع از مظلومیت فلسطین تشکیل می‌شود و از رفتار وحشیانه اسرائیل ابراز انزجار می‌کنند ولی باز عده ای در کشور  خودمان و بعضی از کشورهای عربی  که مسلمان هستند و خود را شیعه امیر المومنین می‌دانند و مدعی  و منتظر امام زمان... وقتی از فلسطین صحبت می‌شود معتقدند نباید به سیاست کار داشت  چون نمی‌دانیم حق با کیست؟!

در حالی که همین بی بصیرتی در مسائل سیاسی سبب شد در روز عاشورا هم  مسلمانان، فرزند پیامبرشان را که خودشان دعوت کرده بودند و منتظرش بودند به شهادت برسانند. 

حالا میفهمم چرا در زیارت عاشورا علاوه بر لعن بر دشمنان و قاتلان امام  حسین، خداوند بر کسانی که دیدند و شنیدند و سکوت کرد ند و راضی شدند به آنهمه جنایت، هم لعنت می‌کند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ب.ظ http://Leiligermany.blogsky.com

کلا دنیا هر لحظه عجایبی داره که آدم قبلا به ذهنش هم نمی رسید که امکانش باشه

بله همین طوره.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد